piątek, 23 listopada 2012

Nie ma nic bardziej cennego niż czas, który nam poświęcają inni. Swój własny, tylko raz dany im czas, którego nie można ani cofnąć, ani powtórzyć.

Codziennie zastanawiam się co jest ważniejsze. Praca, szkoła czy miłość?
Trudno w dzisiejszych czasach odpowiedzieć jasno na takie pytania.
Dorosłość w obecnej dobie jest dużo trudniejsza, niż w czasach, w których żyli nasi rodzice. Nie mieli oporów, aby wybrać co jest ważniejsze. Wychowywali dzieci jednocześnie spełniając się zawodowo.
Osobiście uważam, że trudności piętrzą się co pokolenie. Pojawiają się nowe możliwości rozwoju, jednak ceną większego nakładu pracy. Jak więc znaleźć czas na randki i spotkania ze znajomymi?
Chcąc osiągnąć więcej zostajemy postawieni przed niezwykle ważnym i trudnym wyborem. 'Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz' - mawiała mi mama...




































Dziś przedłużyłam sobie weekend, ponieważ trudno jest mi walczyć z przemęczeniem. Przeszukiwałam internet w poszukiwaniu najlepszych kozaczków na śnieżystą zimę. Co wybrałam pokażę Wam później. ;-)



   














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz