niedziela, 18 listopada 2012

Sweet November ?

Mam wrażenie, że w weekend czas niesamowicie przyspiesza. Godzina trwa minutę, minuta kilka sekund. Ojj za szybko i zbyt błogo mijają mi dni wolne, a powszednie ciągną się jak flaki z olejem.

W ten weekend postawiłam na dobry sen i relaks. Upłynął leniwie, ale szybko. Stanowczo za szybko!
 dziś kolejna stylizacja 'black&blue' ;-)






































Top - New Look
Sweterek - New Look
Kurteczka - Assos
Jeansy - Terranova
Botki - prywatny sklep
Pasek - no name
Łańcuszek - Yves Rocher
Kopertówka - Primark







 
























































































Od dziś zapraszam również na mojego fanpage'a na fb - Praalinee Emma Facebook Fanpage ;-)

Jutro poniedziałek - chyba spędzę go w pracy pod tytułem 'zrobić swoje i wrócić do domu'.  ;)




























































































 
Udanego tygodnia Kochani!

Praalinee Emma ;-)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz