wtorek, 13 listopada 2012

Najwięcej witaminy - mają Polskie Dziewczyny ... :)

Zaglądam na różne blogi, polskich, jak również zagranicznych blogerek. Szukam inspiracji, pomysłów i nieskomplikowanych efektownych rozwiązań. Lubię czyta Wasze posty, wspaniale spędzam wtedy czas.



Oto dwie osoby, u których jestem gościem codziennym:





gotowa na wszystko, blogerka, wizażystka, fotografka i fotomodelka na wózku - wchłaniająca szczęście z powietrzem. Jestem szczęśliwie zakochana w cudownym mężczyźnie, który nosi mnie na rękach, pokazuje mi świat z wysokości 192cm nad ziemią, który kocha ze mną tańczyć. Kocham obiektyw, kawę, mega wysokie szpilki, neonowe kolory. Kocham moje fenomenalne życie. Mam cudownych rodziców i przyjaciół. Największą inspiracją jest dla mnie życie i ciekawi ludzie, których poznałam, i których dopiero poznam oraz cuda, które dotykają mnie każdego dnia. Wciąż odkrywam w sobie pasję, która nie pozwala mi stać w miejscu. Żyję pełnią życia. Wiem, że jak coś chcę, to mogę to osiągnąć, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Codziennie rano gdy wstaję czuję, że MOGĘ WSZYSTKO. Mam lepsze życie niż mogłam sobie kiedykolwiek wymarzyć. Moje serce bije w rytm migawki aparatu, a świat widzę w kolorach moich palet do makijażu. Jestem na etapie PODBIJANIA ŚWIATA!!! :))

Pisze o sobie pełna pasji Dominika. Bardzo ją podziwiam i chciałabym jak Ona mieć tak dużo wiary i siły w sobie ;-)

























Kolejną blogerką, którą uwielbiam jest Gosia. Jej blog przepełnia pasja i kreatywność. Zarówno w kuchni, jak i na co dzień.  Jej miniblog jest dla mnie źródłem kulinarnych inspiracji, a pomysły, które ma Gosia rzeczywiście zajmują niewiele czasu i nie wymagają większego nawału pracy. 





http://czytaczka.pinger.pl/




























































http://najlepszekosmetyki.pinger.pl/ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz