sobota, 13 października 2012

Najważniejsze to odnaleźć swoje miejsce, ale pośród tych, którzy dają nam szczęście. ;-)

Dzisiejsze czasy, w których rządzi hasło, że ma być łatwo i przyjemnie, nie sprzyjają bliskości.

Gdy robi się trudno i pojawiają się problemy - odchodzimy...
Nie walczymy o związki, nie chcemy nad nimi pracować. 
Łatwiej zdobyć niż utrzymać - prawda stara jak świat ...

Kilka słów o Mnie może...

Tak więc to nie jest Nasz pierwszy blog. :)
Lubię czytać, gotować, przesiadywać w kuchni czy bibliotece godzinami mogę. 

Kiedy złapię twórczą wenę wyjmuję grafity, pastele, ołówki - tworzę piękno. 
Na co dzień jestem pełną energii witalnej studentką, pracującą w różnych miejscach. 

Moją pasją jest pisanie, często moje artykuły możecie znaleźć na www.ciechanowonline.pl ;-)



Ot tyle, na początek wystarczy.

Będę dodawać tu zdjęcia  z różnego rodzaju imprez, na których bywałam ;-)
Na początek powitam Was fotorelacją z VIP room'u 'Lech Summer Night 2012'.
(Na 3 zdjęciu oczywiście Ja - łowczyni autografów. :D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz