środa, 24 października 2012

Human behave yourself, you have burst at the seams let it all fall out open your mouth

                              "Szczęście polega na tym, aby mieć co robić, aby mieć kogo kochać, 
aby mieć w co wierzyć a więc niech każdy nowo poznany człowiek w Twoim życiu będzie przyjacielem, każda chwila radością, a miłość niech nigdy nie opuszcza Twojej duszy."













































jeśli masz problem z wypowiadaniem swoich myśli, zapisuj je!

takie słowa usłyszałam kiedyś od bliskiej mi osoby...
Dlaczego jedno zdanie odcisnęło na mnie tak duże piętno?
W pewnym momencie swojego życia uświadomiłam sobie, że niepłynność mowy,
która od zawsze za mną się wlecze, nie może przysłaniać radości całego życia.
Niby oczywiste? Dla młodego człowieka nieszczególnie.




























  




















Chciałabym,
aby każdy spotkał w swoim życiu osobę, która w jakiś pozytywny sposób odciśnie piętno.




Tworzę własną historię
styl
charakter
poglądy
osobowość
coś mojego, co jest niepowtarzalne i jedyne na świecie.
Tak jak każdy człowiek.
Więc dlaczego mam być nijaka?
Owszem może jest to "bezpieczne", ale to nie jest metoda na życie.
Życie jest tylko jedno i trzeba po sobie coś zostawić - wspomnienia.
Nie można się ukrywać z tym kim jesteś.
Come as you are.
Bądź i twórz własną historię...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz