czwartek, 14 lutego 2013

*mistrzyni spóźnionej riposty z czerwoną szminką na ustach*

Walentynki, walentynki a ja jem truskawki


             



Nie jestem małą nieporadną dziewczynką, nie narzekam na swoje życie - łapię je mocno za rogi i prę do przodu!Dość narzekania, biedzenia i nieprzespanych nocy.Marzenia są po to, aby je spełniać, więc róbmy to. Moje życie będzie moją własną historią - tylko ode mnie zależy ile będzie w nim polotu i finezji. Chwyć to joo !             









                   




                       

"Kobiety nie lubią niezdecydowanych facetów. Potrzebują męskich charakterów, męskich decyzji, męskich gestów i poważnych działań" moje motto ;)












                     








               
































*wysypisko rozklekotanych myśli* 
*mistrzyni spóźnionej riposty z czerwoną szminką na ustach*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz